Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування
-Збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару належної якості відбувається протягом 14 днів:
– зателефонуйте на номер +38 (068)195 80 09 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
– повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
– надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
– після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Процедура повернення товару неналежної якості відбувається протягом 14 днів:
– зателефонуйте на номер +38 (068) 195 80 09 та повідомте про намір повернути оплачений товар
– повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Усі послуги перевізників або комісії на переказ грошей відбуваються за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.
Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна:
- Товари які були використані та куплені з позначкою б/в після трьох днів після отримання;
- Ремкомплекти до комплектів обладнання.